Utrujeni in razrvani pisatelj Jack Kerouac se zateče v osamljeno kočo pesnika Lawrencea Ferlinghettija. V idilični kalifornijski pokrajini, daleč od ponorelega sveta si želi nemoteno ustvarjati. Kmalu ima prvinskosti in slikovite pokrajine dovolj, zato pobegne k velemestnim lučem San Francisca. Tam zbere staro beatniško bando, ki poskuša ujeti pretekli in izgubljeni čas. Vzpon beatnikov je že preteklost in slej ko prej se bodo morali posloviti od mladosti in prve vrste prepustiti novim »upornikom«.
To je morda celo glavno sporočilo filma. Razvpitega pisca pred staranjem (propadom) ne more rešiti niti mlada femme fatale – Billie alias Kate Bosworth (Life Happens, 2011; Straw Dogs, 2011). Režiser Michel Polish (Jackpot, 2001; Stay Cool, 2009) nas s počasnim in umirjenim ritmom pripelje do spoznanja, da je vse minljivo. Ako so v Sallesovem filmu Na cesti (On The Road, 2012) dekadentneži na vrhuncu moči (ekstaze), so v Polishevem postarani in v zatonu. Tu gre za umik ali slovo generacije, ki je klonila ne le zaradi opojnih substanc, temveč tudi (v Kerouacovem primeru) pod težo določene slave in (pod)zavestnih strahov.
Nekaterim se zdi ta filmski izdelek dolgočasen, razvlečen, vsebinsko nedovršen preplet odlomkov iz istoimenske knjige z dodatkom dialogov in dogodkov. Če pa nanj v prvi vrsti gledamo kot impresijo, estetski in razpoloženjski produkt, bomo na koncu zagotovo čutno nagrajeni. Film je res čedna vizualna umetnina z odlično fotografijo Davida M. Mullena (Twin Falls Idaho, 1999; Northfork, 2003) in temu slogu primerno glasbeno podlago Aarona in Bryca Dessnerja. Igralska zasedba je zanimiva in bolj ali manj posrečena. Jeana Marca Barra kot slavnega Jacka Kerouaca ne gre spregledati, a žal ni niti približno tako prepričljiv kot v vlogi čudaškega potapljača Jacquesa Mayola v kultni Veliki Modrini (The Big Blue, 1988).